#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

28 Eylül 2014 Pazar

SENSİZ BEN NEFES ALAMAM

Yazın bir ara nedensizce başlattığım twitterı facebooku bırakayım yaa politikam bitti neredeyse 1 ay kapalı kalan twiterım son anda tamamen silinip kapatılmadan dün akşam adeta koşa koşa açtım ve twitter aleminin meyvesuyusu olarak ortamlara tekrardan giriş yaptım.Kendimi adeta kongre sonrası hayatının ilk ikili seçinimi kazanan kemal kılıçdaroğlu kadar güçlü daha güçlü hissediyorum.Hayır merve su alttarafı twittera geri döndün üstelik 13.000 takipçinden geriye 12.400 kalmış bu neyin kafası dediğinizi duyar gibiyim.Takipçi kaybetmişsim blog istatistiklerin yerlerde blogunu sadece diyet yemeği arayan kadınlar ve psikolojik sorunlar yaşayan davranış bilimciler takip ediyo falan ama  nolursa olsundu geri dönmüştüm ya o yeterdi.Her hayatımı belirleyen sınav öncesi (kaç kere hayat belirleyen sınava girdin acaba mervesu aptal mervesu) lise sınavından bahsediyorum işimi gücümü saçma saçma işlere bağlamak adeta hobimdir.Sbs sınavı zamanı kafamı stardoll diye bi oyuna bağlamıştım ve şuanda okuduğum okuluma en sondan 2.olarak falan girdim.Allahın şanslı kulu olmak böyle bişeydi sanırım.Neyse efendim şimdide tüm rakiplerim rakibelerim test çözüp tekrar yaparken ben twitter ve blog aleminin kapılarını tekrardan hızlı açarak daldım.Evet bende tekrar yapıcam sınav çalışıcam ama sevgili rakiplerim şunu bilin ki itüde bile okusanız galatasaraylı bile olsanız hatta odtüyü 3 yılda bitiren kız bile olsanız büyük şirketler staja alırken medyadaki aktifliğinize bakıyorlar o yüzden biraz medyacı olun dersaktif olmayın demiyorum ama interaktifte olmamazlık etmeyin.Sizi lisedeki tatlişko hocalarınızın çılgın tavsiyeleri kurtaracak olsa bile benim bu blogda vereceğim youtube blog vs de popi olma taktikleriyle milyoner(duyda inanma amk ama olur mu olur :D) olabilirsiniz.''-Sorun mervesucuğumuz sen neden zengin olamıyorsun?Çünkü benim için önemli olan takipçilerimin zengin olması.Sizi çok seviyorum ondan :D''

Neyse efendim sonuç olarak bütün internet ve sosyal medya araçları için sensiz ben nefes alamam deyip yazımı burda bitiriyorum.Benim gibi sosyal medya olmadan nefes alamayanları twitterıma bekliyorum.  Yazımı likelamayı ve blogumu takip etmeyi unutmayın öptüüüm :*

Twitter: @Meyvesuyuuu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder