#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

28 Eylül 2018 Cuma

SENELER SONRA...

Selam bugun boyle bir blogun varlıgını hatırladım aslında zaman zaman yılda 1-2 kere hep hatırlar içine girer biraz bakar gülerim bu blogu benden başka okuyan insan olduguna inanmadıgım için aradan geçen yıllarda yaşadıklarımı biraz guncellemek istiyorum.Seneler seneler sonra yine girdimde okuyup gülmek için.Bugun tam da yepyeni bir üniversiteye yepyeni bir eve geçmişken yazıyorum bu yazıyı.Blogda da yazmışım gazeteci olucam diye ama olmadım olamadım.Büyüdüm sanırım kafam gazeteci olmanın saçmalıgına erişti ve lise sonda son anda alınmış bir kararla siyasete geçtim.Siyaset de doğru karar degilmis benim için herkesin okudugu her yıl yuzlerce binlerce mezun veren bir bölüme geçtim şimdi de hukuk bakalım 4-5 sene sonra bu blogu okudugumda bir hukukcu olabilecek miyim? ha bir de cok kilo verdim 65 kilo verdim hayatımın son 2 yılının en buyuk gundemi buydu belki de.bir de son olarak şu bloglarda hep yazdıgım hakkı bulut kaşlı bratz bebegi var ya benim senelerce platonik aşık oldugum cocukla coooook uzun zaman once belki 2-3 yıl once ayrılmışlar.Ama ben o cocukla tanışamadım belki bir gün tanısırız ümidim de kalmadı acıkcası zaten o da başka biriyle evlenmek üzere sanırım.Ben de 3 yılda durumlar boyle işte blogum.Kilo verdim manyak platonik aşk takıntımdan kurtuldum hukuk okumaya basladım ama hala deliyim bazı şeyler hiç degişmiyor :D

GÖRÜŞÜRÜZ BLOGCUM 3-5 YIL SONRA İNŞALLAH BELKİ DE 3-5 AY BELKİ DE 3-5 GÜN SONRA KİM BİLİR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder