#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Hepsi kaybolan günlerdi...(Durum güncellemesi)

Bundan 10 ay önce yakın bir arkadaşımla ilgili bi durum atmıştım.Kız bi çocuğu çok seviyordu.Çocuğa gitti 1-1.5 yılını verdi platonik olarak.En sonunda da gitmişti ben senden hoşlanıyorum demişti.Çocuğun arkadaşları bu kızla dalga geçmişti.O zaman sormuştum kendime ben aynı şeyi yapabilir miydim?Hayır yapamazdım.Ama o kız zaten baya değişik bir tip(iyi anlamda:D).Erkek gibi kız derler ya öyle yani.Aslında öyle de değil kız özelliklerinin hepsini bünyesinde barındıran ama aynı zamanda güçlü.Sanırsın otopsi uzmanı öyle bi soğukkanlılık.:d
Neyse bu kızımız çocuğa gitti ben seni seviyorum dedi dalga geçilmeyi gördü.ama aradan bir iki ay geçti yazın gitti çocukla kendi dalga geçti eğlendi.İnsan unutan bir canlıdır demiştim.Unuttu.Unuttu hem de nasıl unuttu.Kız belki 42-44 beden giyen bir kızken 38 beden oldu kilo verdi zaten güzeldi iyice güzelleşti.Artık kıza kız kız demek istemiyorum isim vereyim bu kıza takma SarıKıvırcık olsun.Sonra unuttu demiştik.Hah SarıKıvırcık gitti çocuğu unuttu güzelleşti.Hatta yıldız tilbe şarkısı gibi giyip kuşanacağım senin önünden geçip sana bakmayacağım durumu bile oluştu yani.Sonra da gitti telefonda eğlenmek için gizliden aradığı çocuğu yanlışlıkla açıktan arayıp farketmeyince çocukla konuşmaya başladı.Şimdi çocukla gayet çıkıyor gibi bişeyler.Ha o diğer çocuğa yani KekoEsmere noldu biliyor musunuz?Hala keko keko takılıyor.SarıKıvırcık da kendi gibi sarışın buldu.Onlar erer mi muratlarına bilmiyorum ama biz çıkalım kerevetine. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder