#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Yaza 5 kala

Evet okullar kapanmıyor mu?Bu sınavlar bitmiyor mu?Yıldım bıktım çalişmicam okumicam ay geçiyor muyum?60 verse geçiyorum.Hocam 5 puan daha verin sezonunu resmen kapatmamıza 10 gün bişey kaldı.Haziran geliyor.Sınavlar bitti kafalar rahat.Benim için önümüzeki  yıl aslında bu çırpınışların son yılı olacak.12 yıllık  kısmın zorunlu kısmı bitmek üzere ve geriye kalan 3-5 yıllık üniversite hayatım aslında kendi istediğim bölümün önemli ipuçlarını öğrenip ona göre bişeyler yapmaya başlayacağım yıllar olacak.Kısacası ygs lys stresi performanslar sınavlar yazılılar hepsi son bulacak.En azından isimleri değişecek bütler vizeler finaller.Tezler vs..Sanki işler bir tık daha ciddileşecek.Ama en azından zorunlu olarak göreceğimiz matematik geometri resim beden müzik coğrafya tarih gibi dersler olmayacak.İstediğim okulu kazandığımda fotoğraf makinem mikrofonum bilgisayarım daktilom vs gibi bilumum kitle iletişim araçlarımla haşır neşir olucam.Ve bir bakmışız hop 5 yıl sonra bir gazeteci olmuşum.Yaza 5 kaldı.Meslek hayatıma 5 kaldı.Beş..beş..beş..beş..5..5..5..5...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder