#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

31 Temmuz 2014 Perşembe

BARİ RÜYALARDA SARMA FAHİŞE

Evet şu son 2-3 yazımda sürekli adı geçen hakkı bulut kız rüyama girdi.Orospu rüyamda bizim eve taşınıyordu.Beni araştırmış filan sonra telefonuna beni kaydetmiş tabi bunlar rüyamda oluyo annem kızı bir seviyo bir seviyo sanırsın o öz be öz kızı ben evlatlık.Kevaşe suratlısı sonra şimdi bu beni arıyormuş.ben tabi ev sahibesi.adın ne diyo Mesu diyorum kızın surat domuza dönüşüyo sonra kız evden çıkıyo ben dururmuyum rüyamda bile entrika peşindeyim kızın tabletini alıyorum karıştırıyorum sonra o kıza iyi davranan annemde yardım ediyo e tabi öz be öz kızı dururken hakkı bulut kılıklı kıza mı yardım etcek.Neyse sonra şöyle oluyo ben kızın tabletinde benim hakkımda yapılmış dedikodular buluyorum.Sonra reel hayata dönüyoruz.Kızın saçını başını yolamadan annem beni uyandırıyo.Rüyalarımda bile bana sarıyo amk kız.O değilde bu kız neden bizim eve taşınıyo lan allah korusun öldürürüm o kızı ajdkaks zaten 150 boyu var tepik atsam parende atsam ölür benden uzak ol taklı kıs

Twitter: @meyvesuyuuu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder