#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

31 Temmuz 2014 Perşembe

İNSAN VAZGEÇEN BİR CANLIDIR..

Bu yazıyı biraz kendi üzerimden biraz da bi arkadaşım üzerinden yazıcam.Kız 10-11 aydır bi çocuğa delicesine aşık çocuk bunu biliyo çünkü yılbaşında gitti çocuğa mesaj attı seni seviyorum diye sonra bunun arkadaşları kızla biraz dalga geçti filan. böyle kahpe insanlar var üstelik bunlar bizim yaşımızda bu kız üzülür mü gece ağlarmı filan düşünmek yok sadece kendi siktiğimin egolarını tatmin etmek amaçları sonra bakıyorum kendime ne farkım var?  bu kız seviyo benim ki ise takıntı çocuk yeni sevgili yapmış kıza küfür etmeceler ayrılmışlar sevinmeceler sanki ayrılınca bişi olcak ? Türlü entrikalar çevirmeler.Ama sonra düşündüm ve belki 1 ay sonra belki 6 ay sonra belki 1 sene sonra bu iş biticek sonuçta insan vazgeçen bir canlıdır.Kısacası kimse bu kız-bu çocuk beni seviyo asla vazgeçmez demesin insanın karşısına öyle biri çıkar ki değil unutmamak tozu kalmaz.Hepsi boş yere hep boş yere...
                                                        

Ben sana nerden tutuldum  Yokluğunda hem nasıl duruldum

Okurken dinleyin tık tık :dd



Twitter: @meyvesuyuuu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder