#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

31 Temmuz 2014 Perşembe

Ankaralı turguttan bozma malkoçoğlu gibisin

Ya sabahtan beri yaz yaz yaz sil sil sil tek yaptığım hareket yaz sil yaz sil deleteyle kanka oldum.Neden bu ilham perisi gelmiyo diye düşünücek olursam da tabii önceki yazıları yazarken ilham gelmesini sağlayan bir takım olaylar vardı şimdi ise yok.O zaman şimdi bişey anlatıcam.Allahım bir çocuk vardı tam anlamıyla bir atilla taş yılmaz morgül ajdar karışımı birazda ankaralı turgut filan tip olarak geçen çocuğun instagramını bir gördüm çocuk meğersem okul zamanından ötürü öyleymiş ya allah allahhhhh çocuk bir değişmiş bir değişmiş ya çocuk ankaralı turguttan bozma burak özçivit olmuş biliyorum ankaralı turguttan malkoçoğlu yapmaya çalışırsanız mal elinizde patlar ama ne biliyim çocuk evrime kafa mı atmış evrimi alıp gözüne mi sokmuş yoksa evrimi almış memesine silikon mu yaptırmış gerçekten bilmiyorum ama benim şu hayatta gördüğüm en sağlam evrimlerden birisiydi.Neyse ama çocuğa baktım insanın dış görünüşü değişsede huyları değişmiyo hala aynı vıcıklık hala aynı götünü yediğim ayakları demekki neymiş exteennn next olmazmış o çocuğun eski halini bilen hiç bi kız ona yavşamazmış yazık

.Neyse işte böyle.Galiba şuanda bir yazı oluşturmayı başardım işte bu.

Twitter :@meyvesuyuuu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder