#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

2 Ağustos 2014 Cumartesi

BİRAZ GÜLDÜM BİRAZ HÖMKÜRDÜM

Bu aralar o kadar burjuva olmuşum ki haberim yok bi ara dedim twitter facebook ne varsa kapatayım kendimi entel dantel takılmaya vereyim zaten meyilimde var gözler olmuş 2 şer numara takayım gözlükleri ohhh (aslında 1.5 da yazının seyrini bozmak istemedim) neyse işte dedim kendimi 1 hafta kadar çatı katında olmasa da inzivaya alayım şöyle kitap filan okurum takılırım mal mal ;salak salak insanları da düşünmem filan diye karar verdim neyse oldu da 3 gün dayanabildim.3 gün de kendimi azıcık ağlamaklı azıcık gülmeli kitaplara verdim.Okudukça sinir sistemim çöktü.Bir yandan Renda'nın kaşarlıkları sen nasıl bir karısın ya kendini ondan ona onun koynundan bunun koynuna attı sürtük (ama güzel kitap okuyun) bir yandan Piraye'nin kaynanası derken diğer kitapta da bu defa Aslı çıktı karşıma Murat'a çektirdiklerini bir kere daha okuyunca içim şişti valla saçını başını yolayım dedim o sırada kafam yatağa takıldı bi tutam saçım koptu delirdim sonra tam dedim bitiyo mutlu son tüm kitaplar bok gibi bitince lanet ettim.

Bu arada bu kitapları okumak bana iyi geldi yeniden doğmuş gibi oldum baya okurken triplere girdim kendimi diyarbakıra zorla gitmiş piraye gibi hissettim haşimin anasını dövdüm renda yüzünden masada bırakılan gelin oldum rendayı dövdüm bu arada ya sonra daki hayat arkadaşım müziğiyle sanki kamerada eskimesin diye foto bile çekinmediğim bir yüzüm varmış ve bu yüzümü 58493095403 tane fotosunu çekip dünyaya maal(mal değil bak maal) etmişler gibi sinirlenip böğürerek ağladım.Bayram benim için bayram değil tam bir keraneci karısının keraneye düşmesi kadar trajik geçti.Ama mutlu muyum? evet o zaman son cümlelerimi aşağıya kitapların ve bahsettiğim şarkıların linklerini koyarak bitiyorum.Görüşmek üzere..

TRİPLERE GİRDİĞİM ŞARKI:DD BUYRUN TRİPLERE GİRMEKTE SERBESTSİNİZ:D












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder