#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Bir tek ikimiz birde kedimiz (!)

Benim yaşımdakiler genelde yabancı şarkılar dinlerken ben kendimi ağır Türkçe Popa verdiğim için 90'lar 80'ler 2000'ler derken türkçe popta dinlemediğim şarkı yok gibi bişey Çelik-dongi dongi yi bile bilen birisinden bahsediyorum.Evet biliyorum ne var? Neyse hemen hemen hergün yeni şarkılar yeni şarkıcılar çıkıyor.Bir kaç ay önce bir kız bulmuştum.''Cansu-Kalk Gel Bana'' şarkısını en az 45 kere dinlemiştim.Yeni bir klip ve yeni bir şarkı yayınlamış.Şarkının sözleri bana bu kadar ters olmasına rağmen ağzıma takıldı.Bir tek ikimiz bir kedimiz.Yok canım ben kedi almayayım teşekkürler.Kediden nefret ettiğim kadar hiç bişeyden nefret etmem.Tüyleri öğğk neyse tek yazıyla 2 yazı konusu çıkarmak istemiyorum.Sözüm olsun başka bir yazı da da kedi nefretimden bahsederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder