#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

4 Ağustos 2014 Pazartesi

ANNE BEN SURVİVOR AYDIN OLCAM!!

Genelde internette bir çok zamanımı twitterda ve youtubeda geçiren birisi olarak gerçekten bazen ne yazacağımı çok düşünüyorum.Şarkı sözünden çıksam diyorum olmuyor.Atraksiyonlu bir olay yaşamak lazım ki güzel de bir yazı oluşsun ama insanın her günü de aynı heyecanda ilerlemiyor.Sonuçta ben her yazı için yeni bir bratz bebeği hakkı bulut kaşlı kız bulamam ki zaten bulsam da o zaman benim ciğerim Solmaz mı :dd

O zaman bende şöyle bir taktik geliştiriyorum.Yaşadığım olayları adeta bir ailesine çok açız böcek yiyoruz diyen survivor aydın kıvamında anlatacağım.Abartarak ama  böyle olunca da benim kendime olan güvenim filan gider ki böyle bi durumda başkaları nasıl güvenip okusun neyse işte duruma göre bi'şeyler yazıcaz artık.

Yalnız şunu anladım ki blog için twitterda 140 karakterde saçmalamak gibi değilmiş.Orda saçmalarken standart derecenin 1-2 tık üzerinde boş konuşan bir meyvesuyu iş yapıyor ama blog olayı öyle değil saçmalaman lazım saçmalarken mantıklı da olman lazım okurken insanlar senin saçmalamandan sıkılmamalı hatta enteresan birşekilde hoşlanmalı ki tekrar gelip okusunlar kısacası zor be yavrular.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder