#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

4 Ağustos 2014 Pazartesi

İSVEÇ DİYETİ KADAR YORUCU MUSUN TATLI KIZ?

         Her ne kadar babam tembel yataktan kalk filan desede yapım gereği öyle çarçabuk yorulan
birisi değilim.Zaten bütün gün de evdeyim yorulacak birşey yok dedim kendi kendime isveç diyeti yapayım biraz kilo vereyim.Ha daha bugün 1.günü şimdilik fena gitmiyor 2-3 gün sonra ne olur bilmiyorum.Baktınız ki benden yazı alamıyorsanız.Kalp kapakçık kasım erimiş ve ölmüş yada bilumum türevleri olarak yoğun bakımda falan olabilirim.İşte o zaman yapacağınız şey dünyaya daha da bu kadar iyi bir blogger(!) gelmez deyip kendinizi zincirlere vurmanız filan şimdiden sizlerin ailelerine de kendi aileme de baş sağlığı diyorum vs vs gibi savsataları geçtikten sonra asıl konumuza gelelim.

      Ben deminki yazımdan sonra bu hakkı bulut kaşlı kızımızı araştırdım biraz ve anladım ki bu odun kaşlı kız aslında iyi birisi ama biraz popişi kalkmış.Acaba diyorum ben adeta bir sinsi yılan gibi kıza ablacım ablacım ayağına girip kanka mı olsam?Hayır yani şimdi ilkokuldan beri nerde bi olay orda ben olduğum için bana çok da imkansız gelmiyo zaten en büyük idolü hürrem,bihter ne bileyim ferhunde filan olan birisi için çok da zor bişey değil ama değer mi sizce?Kanka olsam ne olacak hem kıza isveç diyeti yaptırıp kaslarını eritip öldürücem mi? Yani olabilir tabi ama zorlamamak lazım yinede.


Soruyorum sana canım ablam bal ablam güzel ablam isveç diyeti kadar yorucu musun ha canısı??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder