#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

5 Ağustos 2014 Salı

O ne dedi bu ne dedi kim ne dedi harcanan hayatlar bunlar...

Evin kütüphanesinde aylardır duran bi kitap buldum.Adı pozitif düşüncelerle güzel yaşamın sırları.İçini şöyle bi açtım.Belki dedim bu sefer bir kişisel gelişim kitabı gerçeklerden bahseder bende bunu blogumda yazarım ama yine karşıma standart bir kişisel gelişim kitabı çıktı içindeki bir iki başlıktan söz ederek size aslında gerçek mutluluğun bu kitaplardakinden çok daha farklı olduğundan bahsetmek istiyorum..

Kitabın içinde kendine güvenmekten.Yapacağın her işe sevgi dolu yaklaşmaktan.Kendinle barışık olmaktan vs vs.Bahsediyor.Oysaki insanların kendilerini yanlışlarıyla sevmesi belki de en büyük hatalardan birisidir bana göre. Hem toplum için hem kendileri için çünkü kendinizi düşünün ya da küçük bi çocuğu onu bi hata yaptığında ceza vermeden kolayca affederseniz o hatayı unutur ve yetmezmiş gibi daha da kötüsünü de yapar.Bu kitaptaki saçmalıkları kenara bırakın kendinizi sevin ama hatalarınızı düzelttikten sonra insanlara sevgi dolu yaklaşın ama iyice tanıdıktan sonra kendinizle barışık olun ama size göre olan kusurlarınızı kapattıktan sonra.

Çünkü bunları yaptığınızda yapmamış halinize göre daha mutlu olacaksınız.Size sevgisini vermeyecek birisine sadece kişisel gelişim zırvalamaları adı altında sevginizi verirseniz belli bir süre sonra elinizden giden sadece o kişi olmayacak çünkü o kişiyle beraber kalbinizde sonsuz bir uçuruma yuvarlanacak belkide o kırık parçaları toplamak yıllarınızı alır kim bilir?

Ya da çok kötü bişey yaptınız birisini kırdınız,ben kendimi seviyorum yeaa karşımdaki kişi umrumda mı havalarına girerseniz belki kendinizi seversiniz ama elinizden giden kocaman yıllarca süren bir dostluk olabilir.

Ve en son örneğimiz kendisinde 3-5 kilo fazlalık olan ya da aşırı kilolu bir arkadaşınız var ya da bu siz de olabilirsiniz.O kişiye Aman ya biz seni böyle de seviyoruz.Ben seni böyle de seviyorum demeyin.Eğer bu kişi sizseniz de dedirtmeyin.Siz kendiniz bir bireysiniz ve hayatınız vücudunuz tek istediğiniz gibi yaşayın.Her boka maydanoz olan tipler sizde İnsanların işlerine karışmayın.Bir karar vermiş insanın yoluna taş koymayın belki o kişi o kiloları verdiğinde bambaşka bi insan olacak.Ve sen belki değişmek istiyorsun.O zaman değişeceksin.Kendinle barışık ol kilolu olmaktan mutluysan kilolu olarak yaşa insanların dediklerini umursama.Kilolu olmaktan mutlu değilsen kilonu ver kendinle öyle barış.

KISACASI BU HAYATA BİR KEZ GELİYORUZ.BAŞKALARININ DOĞRU İNSANINA BAŞKALARININ DOĞRU HAYATINA BAŞKALARININ DOĞRU VÜCUDUNA SİZLER,BİZLER DEĞİL ANCAK O İNSANLAR KARAR VEREBİLİR.BIRAKIN GERÇEK MUTLULUĞUN SIRLARI O KİTAPLARIN YAZARLARINA KALSIN.SİZLER GERÇEK MUTLULUĞU KENDİ HAYATINIZIN İÇİNDE BULUN.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder