#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

7 Ağustos 2014 Perşembe

Yatıp kalkıp aynı kişi ile konuşmak mı daha zor? Kalkınca o kişiyi bulamamak mı?

Herkesin kendine göre bir arkadaş çevresi var ve bunlarla gerek yüzyüze gerekse sosyal ağlar aracılığı ile iletişim kurup görüşerek muhabbeti ilerletebiliyoruz.Birde teknolojinin hayatımıza girmesi ile sadece sanal ortamdan tanışıp kaynaştığımız insanlar oluyor.Ben mesela gerçek hayatta arkadaş edinme konusunda çok başarılı olamasamda internet ortamı sayesinde gerçek hayatta tanıdığım bi çok insandan daha samimi arkadaşlıklar edindim.Geçen gün yaşadığım bir olay aslında bir çok forumda,soru sorma sitelerinde sorulan bi soru herşey çok güzel gidiyordu konuşurken bi anda konuşmayı kestik neden? Konuştuğunuz kişi benim gibi biriyse kesilir tabi.Küçücük bir lafa söze alınıp 2 saat boyunca mesajlara aramalara cevap vermezsen konuştuğun kişide sinirlenir bir daha da mesaj atmaz.Sonra tilkinin kürkçü dükkanına dönüşü gibi
''yaa ehe ehe napiyon :Ddd' moduna girip mesaj atmak zorunda kalırsınız.Tabi önemsediğiniz birisiyse.Benim geçen gün birebir başıma geldi.Trip attım artistlik yaptım.Sonra o kişiyle konuşamayınca üzüldüm baya ertesi gün boşluğa düştüm resmen o artist insan gitti eheh eheh modunda olmasada (bizimde bir şeklimiz var)(bir parantez daha açayım bu yazıyı o kişiye atıcam ve bu bizimde şeklimiz var kısmına sinirlenme olurmu :D) ehehe ehehe modunda olmasa da mesaj attım barıştık neyse bence önem verdiğiniz insanlara artistlik yapmayın ya da dozunda yapın sonra zararlı siz çıkarsınız.Böyle konuşursunuz konuşursunuz sonra o kişiyi bulamayınca abov fış aney yani :D

Akıllı olun Akıllı bıdıklar öptüm baay:D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder