#gadget {float:left;width:900px;height:200px;background: #fff;}

3 Ağustos 2014 Pazar

minareden aşağı at beni aşağı in tut beni..

Hani genelde kadınlar ya aldatılınca ya bunalıma girince ya da menopaza girerken saçlarıyla oynarlar.Boyatırlar kestirirler filan Bu yaşımda resmen 30 yaş sendromuna girdim.3 aydır resmen Sertab Erener şarkısı gibiyim.



Bu sene iyi geçmedi söylemem lazım 

Kader beni seçmedi ama görmemem lazım 
Belki birden bire yeniden başlamam gerek 
Eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek 



Yeni bir aşk yeni bir iş 
Yine gülecek bir neden lazım 
Yeni bir haber yeni bir kader 
Bunlar için bana şans lazım 


Saçlarımı önce kestirdim.Kestirince ağladım.Sonra neyse alıştım bu sefer dedim boyatayım bir ara o kadar uçmuşum ki dedim mor olsun benim olsun.Neyse ki mor yapma kararından vazgeçtim hadi dedim ombre olsun ama ciguli gibi olmayayım kızıl olsun daha güzel.Yaptım kızıl.Yetmedi saç tebeşiri alayım dedim saçlarımın her yeri kırıldı.1 Ayda anca toparlandı.Şimdide gittim kendime renkli saç spreyi aldım her yere bulaştı.Olan saçlarıma oldu yani bu yaşımda saçlarımı boyattığımla kaldım.Ne neşelendim.Ne stresten kurtuldum.

Şimdi ki modum ise;

Kaybeden kimdi
Tabiki sensin
Kolay kolay kendine gelemezsin
Ben yolumu çizdim sana sormam ki
Psikolojikman bozuldum büyük olasılıkla.Nasıl düzeleceğimi bilmiyorum da okullar açılmadan önce kendimi düzeltemezsem deli raporu filan verecekler diye çok korkuyorum.Kendi kendime konuşup triplere giriyorum.

YILDIM.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder